Förkylningsbasillusk....

Noah har svårt att sova låter som han hostar metall. Det bara rispar och låter riktigt läskigt. Själv har jag jätteont i hals och huvud mår inge vidare faktiskt. Men jag ska till skolan i morgon på bibliotekssökning. Vill inte missa det. Det är dessutom obligatoriskt. Sen är det nog gaska bra att ha med sig nu när vi ska skriva om en artikel. Okej jag fattar inte mycket nu. Jag lyssnar men matte, alla som känner mig vet att matte är en mycket svag sida hos mig. Jag vet vad jag har att göra på "jullovet" läsa läsa och läsa. Jepp det var min jul det. Men på julafton så tänker jag inte plugga då ska jag mysa med min familj. Det är deras dag, Ida längtar massor!!!
Sovdags, måste passa på nu när lilla Noah somnat en stund. Vet inte hur natten blir!

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0