Härliga vinterland

Idag är det en helt underbar dag. Massvis med snö, lagom många minusgrader och sol! Barnen och jag går nog ut en sväng när Noah sovit och lunchen är avklarad. Lite tråkigt att Jesper jobbar hela helgen. Dubbla turer lördag och söndag. Det blir så långtråkigt. Vet inte rikitgt vad vi ska hitta på här hemma. Hade tänkt åka till avesta och gå på tomtemarknad men de hade så mycket att göra så jag ville inte vara ivägen med mina vildingar. Sen var vi bjudna på dop också men tyvärr så var dopet i bjurs och jag kommer inte ut dit själv :( det var verkligen trist.
Ska nog vila lite på soffan titta på Kajsa Kavat som är på tv nu. Sen blir det att spela memo med Ida. on är så duktig men hatar att förlora haha!

Ha en skön dag i snön!!!

Kommentarer
Postat av: mela

Här har vi också massvis med snö, man ser knappt ut pga snön :) Hälrigt tycker jag! Hoppas ni får en fin dag trots att jesper jobbar.

2008-12-13 @ 11:24:34
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0