Jullov!!??

Helloo... Nu har jag ett så kallat jullov. Men jag vet inte ja. Jag har en seminarieuppgift att komplitera eftersom ogår när jag vaknade mådde jag fortfarande inte bra. Känns ju inge vidare att missa ett seminarium inget man gör frivilligt. Just nu är vi i en liten svacka här i familjen. Alla är sjuka. Eller vi är på bättringsvägen. ida kraxar jag med. Medans Noahs näsa får man snyta ständigt. Det är mindre populärt.
Nå ja, var på stan idag iallafall. Har köpt mig en klänning som jag tänkt ha på julafton och kankse på nyår också. Det blev en svart från gina. Det får duga, känner mig nöjd iallfall (tack mamma & pappa).

Sen då tentan... Mutter jag måste kompitera sista delen. Det var inte mycket men ändå. Jag satt ju dygnet runt med tentan. Fast jag ver ju väldigt inställd på att kugga. Nu ska jag fixa det och lämna det bakom mig. Känner mig stolt över den svåra tentan iallfall klarade dom delarna jag hade svårast för. Så lite nöjd får jag väl vara! :)?

Ha en bra helg. I morgon ska jag till valbo och trängas med alla andra som fårr barnbidrag... IKEA kommer bli trångt!

Bye!

Jo det var en sak till när jag ändå håller på... Jag fick svar på mina allergiprover idag. Jag är allergisk mot katt och hund vet dom nu iallfall. Fast det har jag ju förstått, men nu är det svart på vitt... Aldrig nån hund för mig mer :(

Kommentarer
Postat av: Elin

va tråkigt att inte kunna ha hund...jag ska ha hund så fort jag kan!! :)

2008-12-19 @ 19:36:26
Postat av: mela

har sagt det och säger det igen, du är jätteduktig! :)

2008-12-19 @ 20:29:48
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: mamma

Vi får väl göra oss av med Asta :(

2008-12-19 @ 23:20:51
Postat av: Sofie

mhe Mamma vad säger du?! aldrig i livet!

2008-12-19 @ 23:40:32
Postat av: Victoria

Nej det får ni inte..... Never!! Så ofta är jag inte hos er. Nog står jag ut. det har jag gjort förr. Inte ska lilla Asta lämna oss för min dumma allergi... NOT!

2008-12-20 @ 21:18:43
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0