Mamma för en stund

Har tagit en liten paus nu och är mamma för en stund. Har precis tagit kort på barnen. TÄnkte att det kanske skulle bli några julkort i år också. Men det var den svåraste utmaningen på länge. Nästan värre än tentan ;). Tålamodsprövande. Ida gör sig bara till och Noah sitter inte still... Jaja får se om något kort duger.

Lyssnar på Amy diamonds julskiva. Den är faktisk ganska fin. Bara svenska julsånger. Det gillar jag.

Ska snart göra lite klyftpotatis som jag och barnen ska äta. Har inte hunnit äta idag. Mina böcker slukade mig haha!

Vet ni vad jag gjorde för 38 månader sedan??? Joo jag satt med min nyfödda bebis Ida. Det ni, hihi!

Nu ska jag vara mamma igen!!

Trevligare helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är mamma fast du pluggar. Du gör det för dina barns skull :)

2008-12-06 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0