Mormor till en panda?

Mmm det fick jag höra utav min dotter. Hon sa att jag är mormor till hennes panda. Det ni, 26 år och mormor till en panda, jag måste vara lite unik, hehe!
Den här söndagen har varit lugn. Jag har haft ont i huvudet och kännt mig allmänt off. Just nu sitter jag och tittar på bolibompa(!) Ids och noah pysslar om pandan. När dom går och sover om en timme ska jag ta en kopp te och de sista havrekakorna som mamma gjort till mig.. Det är världens godaste bröd mm-mm. Måste ta recemptet tror jag så jag kan fylla frysen. Men man ska bara ha dom till jul, det är det som är grejen :).

Denna vecka som kommer är det sista veckan i skolan innan jul. Jag tycker det ska bli skönt. Få lite tid till att smälta all ny kunskap. Men jag får nog räkna att göra lite rest på sista tentan. Men det är jag verkligen inställd på. Inget som kommer förvåna mig. På de andra tentorna har lite hopp funnits till att jag skulle klara dom, men den här gången har jag inte en gnutta sån känsla. Klarar jag den så klarar jag ALLT.. Så känns det!
Men vi skulle inte få så mycket över jul. Det blir att läsa i böckerna och förbereda sig på nästa tenta 16 jan. Den kommer nog bli ganska tuff. Det blir en salstenta.

I morgons ska jag på info om hur vi ska söka till socionomprog om mitt huvud känns bättre.

Åh, nu bråkar barnen så... hej då...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid nåt, det är inte så vanligt att vara mormor till pandor, känn dig unik :)

2008-12-14 @ 22:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0