Noah

Den här veckan börjar med sjukt barn. Noah är trött grinig och hängig. Det visade sig att han hade feber också. Ja jag säger då det. Barn är jämt sjuka. Men jag är glad så länge det inte är magsjuka. Vi som skulle till pulkabacken idag men det får vi hoppa över. Min provtagning får bli i morgon. Så vad ska man hitta på idag då? Plugga kasnek skulle vara en idé. Om vetenskap, jag är skeptisk till vetenskap. Alla tillsammans får en sak att bli sanning. Till allt finns det en grupp skeptiska och en grupp positiva. Det handlar kanske lite om vad man vill tro om den vetenskapen. Många säger att det är vetenskapligt bevisat men det säger mig ingenting. Nej nu ska jag läsa vidare om premisser och hypoteser :)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0