Socionom eller inte?!?!

Va faskiken har jag gett mig in på. Sånt här är alldelens för svårt för mig. Jag känner en klumt i halsen och den brister ibland. Tårarna svider! Jag är så himla dålig på att förstå. Jag är verkligen det. Funderar seriöst om det här är rätt? Kommer jag verkligen fixa resten utav min utb? Det här är min tredje tenta sedan i augusti kommer ha en till denna termin. Jag har aldrig varit duktig i skolan. Inget ämne var för mig lätt. Nu sitter jag här med ett svårt ämne det är inte jag. Måste man kunna allt? Jag vill klara den här tentan också. Men jag vet redan nu att jag inte gör det. Kommer omöjligt nå upp till deras krav. Depp depp. Inte meningen att belasta er med detta men det är min blogg och det är här jag kan skriva av mig.
Men va tusan jag ska ju bli SOCIONOM... Jag SKA det.... Dumt och ge upp nu?!?!

Kommentarer
Postat av: mela

Ge INTE upp! Har du klarat dessa tentor så klarar du denna med och du..TANKENS MAKT ÄR STOR! Intala dig själv att du fixar detta, för det gör du! Jag tror på dig! spark i rumpan





2008-12-03 @ 21:15:47
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tänk inte på hur du varit i skolan, det var då det, nu tittar vi framåt. Du kan, jag vet!! Svåra ord eller inte, snart kommer du att slänga dig med ord ingen begriper.

2008-12-03 @ 22:09:39
Postat av: mamma

Tänk inte på hur du varit i skolan, det var då det, nu tittar vi framåt. Du kan, jag vet!! Svåra ord eller inte, snart kommer du att slänga dig med ord ingen begriper.

2008-12-03 @ 22:10:25
Postat av: Elin

klart du fixare! och klart du inte ska ge upp! en svår kurs, men nästa kanske blir jätte rolig och du fattar allt! du klarar det, det vet jag! KRAAAM!

2008-12-03 @ 22:51:58
URL: http://lillatuff.bloggspace.se
Postat av: Elin

klart du fixare! en svår kurs, men nästa kanske blir jätte rolig och enkel och du förstår allt! klart du inte ska ge upp, du klarar det! KRAAAM!

2008-12-03 @ 22:53:27
URL: http://lillatuff.bloggspace.se
Postat av: Elin

jaa...nu blev det lite fel ;) två kommentarer med nästan samma sak! det ville sig inte riktigt som jag ville!

2008-12-03 @ 22:55:30
Postat av: lin

Håller med föregående talare!

Klart att du klarar det här.

Skoltiden är inte samma sak som att studera sen på egna villkor och vilja. DU har valt det här för att du vill och kan och jag tror stenhårt på dej!

Kram

2008-12-03 @ 23:46:15
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: Jessica

Håller tummarna för dig, de där fixar du :)

2008-12-04 @ 07:24:28
URL: http://jeslar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0