Ullared

Förlååt! Nu har jag verkligen varit jättedålig på att uppdatera. Men vet ni jag har inte varit hemma. I lördags morgon åkte jag, Jesper, Sofie och Roger till ullared. Vi trängdes med galna människor på ge-kås. Fick köa i 40 minuter för att komma IN i affären. Inne där var vi inte ensamma. Folk är ju som galna. Sofie och jag gick där inne i 3 timmar sen fick vi nog. Det blev några julklappar till barnen. Sen åkte vi våra 56 mil hem igen. Var hemma i falun runt 00.00 det var en hektisk dag. Barnen var i Avesta hos mina föräldrar. Dom har haft en mysig helg.

Nu ska jag åka ner på stan med barnen. Jesper behöver en ny jacka. Jag har fått äran att köpa en. Det går ju faktiskt att byta. Måste bort från hemtentan en stund. Ni ska veta att den inte är lätt. Man måste veta vad man pratar om och det gör inte jag. Jag har konstaerat att välfärdspolitik inte är någonting för mig fast det visste ni väl. Någon som har nåt att komma med som kan hjälpa mig lite på traven? :)...

Nej, kanske lägger in nån bild i kväll om jag inte slukas av mina oerhört roliga böcker... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0