Framtiden (???)

Nu är vi friska iallafall. Man blev lite mör men det var då en snäll variant utav magsjuka. Ida var pigg redan senare på kvällen. Jesper kom hem i onsdags en timme efter att han börjat jobba då var det hans tur. Hela onsdagskvällen kände jag mig dålig. Natten till torsdag var det kört då var det jag som spydde. Men nu så är vi krya igen. Jesper är på jobbet och jag umgås med mina små monster dom är nämligen det idag. När den ena är tyst skriker den andra och tvärt om! Det är inte likt Noah att vara så här missnöjd. Fick lov att ge honom en flaska välling så nu sover han skönt.

Nu ska vi se om jag lyckas... Ska testa en sak inför hösten. Går det så går det annars är det som det är. Men jag orkar inte mer blir knäckt. Hoppas hoppas det går, men med min tur så är det väl något som strular till det!! Tveksam är jag dock... :/

Har iallafall gjort mitt val idag. Den sista dagen. Jag valde att jobba hos Carema i ett år men är tjänstledig från kommunen. Det här SKA bli bra...

Ska försöka skriva lite mer intressanta bloggar snart. Men jag har tappat lite lust. Just nu funderar jag ock Jesper mycket på hur vi ska inreda och göra det nya huset fint! Kul!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att bli bra, det vet jag :)

2008-02-29 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0