Husvisning!

I dag ska vi på husvisning. Bara titta. Visst skulle det nu va superfint och priset blir bra så why not?!
Men det ska kännas riktigt riktigt bra om jag ska flytta här¨ifrån. Trivs med läget och grannarna vi delar med. Men det finns dom som styr och ställer för mycket här. Man får ionte göra si eller så för då kommer minipolisen. JOBBIGT!
Får väl uppdatera er i kväll :).

Igår jobbade Jesper hela dagen fick veta vid lunch att han skulle jobba dubblet. Men då fick han vara hemma med oss istället.
När jag gick till affären igår. Så mötte vi en liten kille i Idas ålder. Jag kände igen pappan och barnet men kunde inte plasera från vart. Ida med ett glödjerop MAMMA ALBIN... Då var det hennes kompis hos dagmamman. Så roligt att hon kommer ihåg barnoch deras namn. Hon har verkligen "favorit" kompisar.
I morse ville Ida till Lott (hon kallar henne så) så Jesper körde dit henne ibilen :o. Dom var lite sena. Ida talar då om för sin pappa att han är lat haha.
I förrgår klippte Ida sig. Så skönt att hon blev av med det stripiga håret.

Nää jag får skriva lite mer senare! Nu ska vi göra oss iordning här hemma. Ska till banken strax!
Bye bye!!!





Mmm Noah gillar glass. Saka lite bara! Han blev så väldans arg när han inte fick mer.


Finaste syskon!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh va spännande! Vill höra allt på torsdag :-D Kram!

2008-02-05 @ 21:06:31
URL: http://www.zandrisens.blogg.se
Postat av: Mela

Hur gick visningen??

2008-02-06 @ 08:58:12
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0