Städdag!! Alldelens alldelens ensam...

Nu ser det ut som om huset inte blir vårat. Men vi får väl vänta å se. Jobbigt att aldrig veta. Men det finns fler hus. Vi letar vidare. :)!! Tur man har hemnet.

Nu har min älskade familj åkt till barnens farfar och Eva. Jag ska passa på att städa lite när man är helt ensam. Händer ju inte så ofta!

Musiken på hög nivå och moppen i högsta hugg... Tvätthögen växer med stormsteg!

Fast igentligen borde jag vila och slappna av så jag blir huvudärksfri snart!!

Men det hinner jag en annan gång!!

Byye!!


image62

Kommentarer
Postat av: Mela

vilken bild, haha. ha en trevlig städdag. kan började men slutade efer en stund o kom inte igång nåmer..så här sitter jag i bombnedslaget. well..

2008-02-15 @ 19:20:32
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Sandra

Fasen vilken skitmäklare! Har sagt till Lin att hon ska be sina släktningar anmäla den jäkeln, så får det INTE gå till!! Har ju hållt tummarna så att de är aldeles blå ju, varför får ni inte köpa? KRAM och hoppas huvudvärken ger med sig!

2008-02-16 @ 11:33:14
URL: http://zandrisens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0