Bjuder på lite bilder!

Mitt i natten. Sitter här och håller Jesper sällskap när han pluggar med sin svenska. Sista uppgiften sen är det historia som gäller.
Barnen sover men tänkte mata i Noah lite mat inan vi lägger oss. Annars måste jag väl gå upp när jag väl somnat. Sånt är jobbigt för det är då man sover som bäst.

 
En overall till en riktigt liten toker!!



Tänkte bjuda på några bilder till har varit lite snål på det...


Inte allt för vackert kort på mig :). Bjuder på det!


Noah äter majskrokar. MUMS!!!


Damen som man sällan får på kort nu för tiden. Tyvärr!!


Noah nybadad!

 
Passade på att ta några bilder på köket idag när jag städade det!
Tänkte sätta in fler bilder på mitt hem en annan dag när jag städat lite. Jag vet att det finns några som vill se. Men Victoria har varit så slö och inte fixat det! Men nu fick ni en början på det iallfall :)!

Så där ja det var lite kort. Mest på Noah men som sagt Ida är väldigt svår att få på kort nu för tiden. NEJ INTE säger hon. Vänder bort huvudet. Går där ifrån, blundar medvetet osv. Jag som älsar att ta kort. Men däremot tar vi fram filmkameran sitter hon fint och väntar på att man ska ta ett kort men då ska hn ju springa och ha kul. Hon gör det säker bara för att jävlas :).

Imorgon runt 14 ska vi kolla upp Idas hals. Usch! Men det går nog bra. Honvar riktigt varm nu i kväll. Hon fick en panodil strax innan sängdax. Då blev det fart på flickan. Men sen somnade hon skönt.

Natti natti gott folk!


Kommentarer
Postat av: Mela

kul med bilder, hoppas allt går bra hos fabbo doktorn! Kram

2008-01-29 @ 15:35:55
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Lin

suck! är ni sjuka fortfarande???
kul med bilder, och att se hur ni bor!
Älskar också molnoverallen, men hatar modellen!! Den går ju inte att stänga hela vägen upp. Har den i stl 74 och snart har väl Lua växt ur den!
Få se om ni hinner bli friska till torsdag då, vore så
kul att ses igen!
Kram

2008-01-29 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0