En lång Lördag!

Här sitter jag :). Jag har jobbat idag. Jobbade fm det var ovant. Jag sov så dåligt natten till idag. Först var det ju för att man visste att man inte fick försova sig. Sen sov båda barnen oroligt. Ida drömmer mycket. Speciellt om troll spöken och spindlar. Jesper körde iallfall mig till jobbet. Uppskattar det så.
Jobbade på men känner mig lite utnyttjad. Dom kan köra med en stackare som mig som inte bättre. Men nu sätter jag stopp, inte köra mig.

Lilla Ida har börjat prata om döden. Undra varför hon vet väl inte vad det är heller :o. ."Spindeln i himlen nu mamma?" frågade hon ig när jag trampade på en. Undra vart hon får allt ifrån.

Idag har vi storhandlat. Ida fick nå utbrott på Ica Maxi. Håhå är det där mitt baaarn? Neee!! Usch va jobbigt det blir när det blir så. Men så är det väl att vara mamma. Mycket ska man vara med om :).

Igår köpte jag en ny overall till Noah. Den han haft är ju efter Ida. Men den är för liten nu. Det blev molnoverallen från Lindex den gillar jag mycket! Är är så söt så.

Nu sitter jag och Noah och tittar på west end star. Nu blev det spännande :s..

Byyye...



Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej !
Ni får gärna lämna Ida hos oss när ni ska storhandla. Kommer ihåg hur Carolina var när hon var liten....suck....
Ha de´

2008-01-27 @ 08:50:20
Postat av: Anna

Molnfleecen är så fin!Hade den bruna till Freja,men den är för liten nu..Fanns en rosa också såg jag..Kanske måste ha en sån till våren =)

2008-01-28 @ 09:12:12
URL: http://tildafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0