Har flyttat hit nu...

Nu ska vi se om jag fattar mig på denhär bloggen... Dags att byta från noggen. Där kan man inte skydda sina bilder eller någonting lite läskigt ju. Kommer ha kvar den ett tag iallfall men uppdaterar inget mer där. Kommer nog även ha ett lösenord på den här bloggen.
Fast måste först känna påhur den är :).
Kanske för svår för mig att förstå kan vara lite trögfattad jag speciellt när det är datorer och sånt. Inte min grej föstår ni.
Har nog inte så mycket att skriva Har hämtat Ida fån sin dagmamma idag. Hon hade haft kalas där. En annan tjej hade fyllt tre :).
Den flickan sa till mig när jag hämtade Ida.
- Du är inte min mamma du får inte ta med mig hem. Du är Idas mamma :). Bra att hon säger det så jag inte tar fel barn hehe.

Dopet närmar sig med stormsteg. Träffade prästen igår. Han verkar helt okej. Skoj frisk präst hehe.
Men jag tror det kommer bli lyckat. Ska ha lite prins tema. Har köpt dekoration.

Nu ska jag fortsätta försöka förstå mig på bloggen...

image1

Se där nu fick jag in en bild också... Wiii

Kommentarer
Postat av: mamma

det var värst vad ni ska byta o ha er. man vet ju varken ut eller in :)

2008-01-08 @ 17:30:49
Postat av: Mela

hihi, bravo :D

2008-01-08 @ 19:22:27
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0