Karl NOAH Jacob är nu döpt!

Igår hade vi dop för Noah. Nu är han döpt. Det blev såå fint i kyrkan. Våran kompis jenny sjöng vargsången och sparvöga. Många tårar föll i kyrkan det var så otroligt fiiint. Så tacksam och glad att hon ville sjunga på Noahs dop. Ida fällde några kommentarer i kyrkan. Hon tyckte bla Noah skulle bada i dopfonten :). Lokalen vi hade dopfesten i var väl inte den bästa det blev lite krångel. Men trevligt och trångt blev det ;).
Sen är jag så otroligt tacksam för min min mamma som kämpat med pajer och handlat i´nför dopet. Vet inte vad jag ska göra för att kunna tacka. Utan dig hade det inte blivit något dop!
Pappa har ju också hjälpt till. Även om han brännde våran paj så den blev lite torr. hehe! 
 
TACK!!!!
image9



     


Mer bilder en annan gång :)...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Va fina ni var, och tårtorna såg ju hur smaskiga ut som helst! Skönt att allt gick bra, vi ses snart!

2008-01-13 @ 23:45:51
URL: http://www.zandrisens.blogg.se
Postat av: Anonym

mammor är bra att ha.:)
Det heter dopfunt inte font. Där kom min lärarroll fram =)

2008-01-14 @ 00:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0