Kärring?!

 
Sitter här. Skulle vilja ha en kopp te. Ska nog fråga min kära sambo om han vill göra en kopp till mig när han har badat klart.
Åååå vad jag stör mig på människorna i singing bee. Vad dom håller på. Usch! Så hysteriska.  Jaja jag har lite utav en dålig dag idag. Tur man snart ska sova. Ska nog fråga Jesper om vi inte ska se en film ikväll. Det vore ju mysigt.
I dag lekte Ida med Freddan i lekparken. Det var väldigt skönt att få komma ut. Sitter inne alldelens för ofta. Ska försöka ta en promenix varje morgon när jag lämnat Ida. Då är jag ju ändå ute. Måste ju få bort lite fett på min mage till sommaren också.
Noah är fortfarande förkyld. Han hostar på och är alldelens röd runt näsan. Stackars liten. Inatt var det inge vidare. Han var så snuvig att han vaknade hela tiden. Jag upp mitt inatten för att leta efter nässugen men hittade den inte. Det var inte så lätt att sova bredvid en kaffekokare. Han lät så typ. Men nu har jag hittat nässugen inför natten.

Förra veckan fick jag lite åldersnojia. När jag skulle hämta Ida från dagmamman. Jag gick där med syskonvagnen och två killar i 8 års åldern skriker kärring efter mig :/. Nå väl så är det väl
 
Nu ska jag fortsätta störa mig på Singing bee ;).



Figuren jag vill ha som förstoring på Noahs vägg :)


Kommentarer
Postat av: elin

hahahaha!! kärring?!! :D

2008-01-20 @ 20:25:18
URL: http://elolin.blogg.se
Postat av: viktoria

haha håller med dig om singing bee, kollar på det just nu för det finns inget bättre att se. herregud vad jag blir irriterad

2008-01-20 @ 20:29:46
URL: http://vickanp.blogg.se
Postat av: Mela

missade singing bee, skit också hehe! men du, kärring?! har ungdomarna ingen respekt kvar för oss gamlingar? ;)

2008-01-20 @ 22:18:17
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0