Mamma äter trädet...

Satt och åt wok med min kära dotter nu på kvällen. Hon stirrade på mig så säger hon mamma äter trädet. Hon gav mig tillslut en broccoli här mamma ta trädet det är blä. Hehe hon är så rolig. Hon tyckte jag var konstig som åt tråd till middag.
Jag har ju varit till läkaren också. Han kom till min diagnos ganska fort. Du har stresshuvudvär och migrän. Som jg redan visste. Men fick iallfall två olika sorters medicin. En som jag ska ätadagligen och en ann jag ska ta om jag får migrän trots att jag äter medicin.
Han gjordeäven tester på mig för att utesluta hjärntumör :o. Men det var ingenting som tyder på det. Tur det då!

Sen kom det snö idag också snöade massor. Åååå mamma leka snön åka pulka sa Ida. Hon skulle följa med Jesper ut i går hon så lycklig över att få gå ut och leka i snön. Men det fanns inte en gnutta snö. Stackarn!

Noah han testar rösten han. Gud vad han pratar och pratar. Högt också. Speciellt igår kväll när vi skulle kolla på film. Typiskt...Men han är så go.
Förkyld är han fortfarande. Hostar så illa. Lider verkligen med honom. Får ont i min hals när jag hör honom hosta.Kan han inte bli friiisk. 
Måste ju nerpå stan och köpa present till Elin. Hon fyller ju år IDAAAG...

Dessutom så tycker jag inte om kommentaren. Dina barn är så söta. Men Ida är sötare. :(. Det skär i en mammas hjärta. För mig är barnen precis lika söta, vackra, fantastiska, goa älskade och alldelens UNDERBARA!




GRATTIS SYSTRA MI 


Fiiint!!
   

Mina fina älskade barn! Ni är mammas allt! Utan er vore jag ingenting!
PUSS...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt att du fått medicin och att inget tyder på hjärntumör! Förstår verkligen att du tog illa vid dig av kommentaren att Ida är sötare än sin bror, det skulle gjort ont i mig också. Man kan inte jämföra syskon på det viset ju... Dina ungar är SUPERSÖTA, båda två :-) Hoppas lillen piggar på sig! Kram!

2008-01-23 @ 19:54:44
URL: http://zandrisens.blogg.se
Postat av: Anna

Va vem skriver en sån dum kommentar??
Självklart så är barnen lika söta och fina!!

Hoppas din migrän försvinner,måste vara jobbigt.Du hade väl det i skolan också har jag för mig?!

2008-01-23 @ 19:55:05
URL: http://tildafreja.blogg.se/
Postat av: Elin

så skriver man väl inte! ojoj, dom är precis lika underbara dina barn! och tack för den gratulationen...hmmrmm :P

2008-01-23 @ 21:58:03
URL: http://elolin.blogg.se
Postat av: Linda

usch hur man man säga ¨å?? Dina barn är supersöta och underbara bägge två!! Saknar dom så!!

2008-01-25 @ 15:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0