Oroliga barn!

Oroliga barn. Domhar varit oroliga hela kvällen båda två. Ida har varit trött hela dagen. Redan klockan 18.00 (!!!!) ville hon gå och sova.Men vi tvingade henne att vara upp ett tag till. Klockan 20.00 så fick hon äntligen lägga sig.  Men då blev hon jätteorolig. Bara grät och frågadeeftermig om Jesper kom ner och efter Jesper om jag kom ner. Maaammaaaa, paaappaaa..... Jag la mig bredvidhenne och läste en bok. Då var honnöjden stund. Sen blev hon orolig igen. Då var det mumin som gällde.Satt på en berättar skiva men mumintrollet. Neej mamma trollet farligt.
Nu sover honmen oroligt! Får se hur natten kommer bli.

Imorgon ska Ida få gå till Liselotte iallafall. Jag och Noah ska träffa Sandra och Lin på stan med deras småttingar. Trevligt trevligt!

Ida var ju på vårdcentralen i går förresten. Fick ju träffa en ssk :/ gillarju inte detså värst jag. Visst dom kan vara duktiga men har lite dålig erfarenhet utav dom. Men det var iallfall en rejält svullen lymfkörtel som hon fått genom sin förkylning.Fick igentligen inget veta. Man får väl ha lite extrakoll på hennes hals. Skulle höra av mig till barn om det inte blev bättre. Litar mer på dom faktiskt!

Nu ska jag gå... Byyye!

( och JA detärfelpåminmellanslagsknapp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0