Förföljd :(

Jag borde skämmas som satt mig här. Jesper kämpar på med köket från att han kommer hem tills han går och sover. Är han ledig är det köket hela dagarna mycket som ska göras. Men nu har stommarna kommit upp reglarna för överskåpen är på G.
Det ska nog vara ganska klart tills Noah fyller 1. Det är två veckor kvar. Köpte presenter till honom. Han älskar allt vad verktyg heter så nu ska han få lite sånt :).

Men när jag var på stan så var jag med om någonting obehagligt. För några månader sedan var jag och Jesper på grekiska resturangen i falun. Påresturangen satt det en knepig tjej i våran ålder. Hon satt och tittade på ett kort med en bebis hela tiden. Bara stirrade. Servitrisen undrade flera gånger om hon bestämt sig vad hon skulle ha.
 Tjejen ruskade bara på huvudet och fortsatte stirra på kortet. Vi gick där ifrån och tänkte väl inte mer på det.
Idag när jag och barnen var på stan så ser jag tejen igen.
Hon är på lindex och stirrar på barnkläder. Bara stirrar på ett och samma plagg hur länge som helst. Sen vänder  hon sig om och stirrar på Ida som tittar på butikens tv. Sneglar lite på mig och Noah. Tillslut tycker jag att det blir väldigt obehagligt och ropar på Ida att vi ska gå.
Tjejen går efter oss.
Jag går in på Hemtex för att hon ska tappa oss men hon går efter oss in dit. Står och stirrar på Ida igen. Tar Ida i handen och  åker hissen till övervåningen. Ser inte tjejen nu. Men träffar på en arbetskamarat som jag sätter mig och fikar med. Vad ser jag inte då jo tjejen står och stirrar på oss inne på cafét ett bra tag.
Försöker inte bry mig så mycket men det blir väldigt obehagligt. Tillslut går hon och jag ser henne inte mer den dagen. Jag mötte upp Jesper på BR leksaker och åker bil med honom hem. Det var inte roligt. Undra vad hon ville? Hennes blick var kall och speciell. Jag får kalla kårar när jag tänker på det. Hoppas jag slipper se henne igen...

Kommentarer
Postat av: mamma

Hon kanske är psykiskt sjuk på något sätt. kanske hon mist ett barn eller något sån´t. Hon är säkert inte farlig, men ha barnen under uppsikt för säkerhets skull.

2008-07-01 @ 22:50:26
Postat av: Helena

Jag tror som din mamma. Men skulle hon få syn på er och följa efter på det där sättet någon mer gång kanske du ska leta upp en vakt eller polis eller nåt

Som din mamma skrev hon är säkert inte farlig men man vet ju inte med dagens skitkassa psykvård släpper de ju ut vem so helst innan dem är färdig rehabiliterade

2008-07-02 @ 19:47:23
Postat av: mela

får kalla kårar! uppenbarligen är hon inte helt 100, men det gör ju saken ännu värre :/ usch! Hoppas ni slipper se henne fler gånger!

2008-07-02 @ 21:44:24
Postat av: sara

usch va obehagligt...hoppas du slipper se henne igen...hoppas allt är fint med er annars! kram

2008-07-04 @ 12:31:14
Postat av: lin

huha vad obehagligt!!

Men håller med om att hon säkert inte är farlig.

Hoppas allt är bra med er iaf, här är det fullt ös!

Vi måste se till att träffas så vi kan fira barnen när de fyller. Kanske kan vi veckan efter alltså v. 30. För vi har hastigt å lustigt bokat resa till gotland ett par dar så vi är borta på Luas födelsedag.

men ni kommer på Micks va??

Kramiz

förresten skickade min bloggadress men jag är precis nystartad! så ta det för vad det är;)

2008-07-05 @ 22:45:47
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Obehagligt är bara förnamnet! Men tror som din mamma att hon nog förlorat ett barn, och har svårt att släppa det. Hoppas ni slipper se henne igen!

2008-07-06 @ 16:05:48
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Marlene

Hej

Usch va otäckt.

Nu börjar vi komma tillrätta här i schweiz , det har varit jättemycket att stå i. Papper, kartonger , möbler och gud vete allt. Vi väntar nu på vårt uppehållstillstånd. Utan det kan vi inte skaffa bankkonto , hemtelefon mm mm .

Hoppas det är bra med er , ser er inte så mycket på msn. Hälsa alla och ha de´

2008-07-07 @ 20:45:51
URL: http://marcol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0