Furuvik...

Sorry har inte haft sån lust att blogga dom senaste dagarna! Det är ju sommar ute och jag har fullt upp. I söndags var vi på IKEA och hämtade äntligen vårat KÖK. Ståt luckor blev det. Billigare än vad vi tänkt det är alltid positivt. Beställde kakel idag. Vitt kakel lite fasat. Ni får se bild sen när det kommer. Det blev också billigare än vad det stod :). Det var roligt!
Det kommer nog bli bra. Just nu har jag ingen lust att laga mat. Köket vi har är så trist. Skabbit!!!

Igår var vi till furuvik med öppnaförskolan. Det var superskoj. Ida var så lycklig sprand som en tok mellan djuren. Loppi åkte tre karuseller. Det var verkligen en lyckad dag!
Lite bilder från utflykten!

           

           

     

Men våran lilla Noah var inte riktigt kry på resan. Han hostade en del. Natten till idag var hemsk. Stackarn hostade och pep. Jag låg på helspänn och var tvungen att lyssna och kolla att han andades. Jag ringde iallafall vc i morse och fick en tid kl 12. Det visade sig att det inte alls lät nå bra när Noah andades. Förkylningsastma tippade läkaren på. Men det kan ju även vara ett vanligt virus. Noah fick iallfall en kortison tablett och inhalera. Läkaren sa senare att det lät bättre. Han fick även ventoline utskrivet. Nu när jag sitter hrä så hör jag hur han hostar :(. Stackarn, får ju hoppas det blir bättre så han är pigg och kry på mosters student. Sofie är på bal idag. TÄnk att lillasyster tar studenten. Ojoj! I morgon blir det avesta för at hjälpa till med förberedelserna!



Syster Sofie till vänster och kusin Josefine till höger... Så himla fina!!

Natti gott folk!!







Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja tänk att lilla jag tar studenten..:P

2008-06-04 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0