MAMMA...

Nu då ska jag testa att skriva lite blogg det har krånglat. Typisk!! Men iallafall så börjar Idas rum arta sig. Känns bra! Snart kan loppi flytta in i rummet igen.
Jag minns inte vad jag hade å skriva tidigare dethar ju gått massor med dagar nu. Men Sofie har iallafall tagit studenten nu.
Det bjöds på jättegod mat. Sofie fick många fina presenter. Idag är hon arbetslös hihi... Får väl hoppas hon hittar sig ett job snart.
Väntar på studentenStudentenMat

Det har ju varit väldigt varmt ett tag nu. Falun har till och med varit varmast i europa det ni. Det kändes ju för gud så varmt det var. Vi hamnade på stranden den dagen. Men Ida tycker vattnet är läskigt. Hon kom upp i full fart och skrek av panik. Hon har nämligen sett en fisk. Sen stod hon bara vid vattenbrynet. Noah har gillade vattnet. Han plaskade och hade riktigt skoj. Tur jag köpte badbyxor åt honom.



Annars har vi tagit det lungt och lekt ute på gårdenoch plaskat i poolen. Varit och hälsat på barnens kusiner som snart flyttar till Schweiz. Nu skriker Noah. Ska gå och se vad han vill...



Killen som faktiskt har sagt MAMMA nu... :D




Kommentarer
Postat av: mamma

Noah ser ut som en riktigt laddad tennis spelare.

Vilken badkruka Ida är :)

2008-06-09 @ 21:41:57
Postat av: mamma

Noah ser ut som en riktigt laddad tennis spelare!

Vilken badkruka Ida är :)

2008-06-09 @ 21:43:29
Postat av: Sofie

Du var verkligen tvungen att ta upp de där med arbetslös va?? :P

2008-06-10 @ 00:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0