Huvudfoting!!

image96


Måste visa den fina "huvudfotingen" som Ida gjort. Hon satt på öppnaförskolan igår och målade. Medans dom andra barnen tröck mönster med äpplen så ritade Ida en gubbe... Till och med hår har han fått ;).
En sån sak gör mamma stolt!!

Noah tar sig fram som ett skott nu.Han ålar, hasar sig fram på rumpan, rullar och kryper. Sen sätter han sig själv nu för tiden också. Han är stor nu min lilla kille!!


Idag ska jag på klassfest! Det är 10 år sedan jag slutade 9:an i år. Får väl se hur det blir. Spännande!!
Jag och barnen åker till Avesta i eftermiddag sover där i natt!

....Byyyye...

Kommentarer
Postat av: Mela

oj, vad duktig hon är ida!! har ännu inte sett att engla kan rita gubbar, hon ritar mest bollar :D

2008-03-08 @ 11:10:57
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: mamma

Ida kommer att bli som moster Elin, hon var också tidig med huvudfotingar,

2008-03-08 @ 12:37:32
Postat av: sara

Jasså så de ligger ute på hemnet, va är de för adress på erat hus så får jag smyg kika lite?=)

2008-03-11 @ 09:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0