Mina två små hjärtan!!

Igår fick vi våran syskonvagn såld. Det var inte speciellt svårt. Hur många som helst som hörde av sig. Trodde den skulle vara lite svårsåld efter som den var röd men inte det!
Noah ska nu mer åka en Brio Tridem. Visseligen framåvänd men det har han gjort i syskonvagnen också. Det går nog bra. Han är ju rätt stor nu ändå.
Just nu sover Ida lite hon var så väldigt trött. La henne en stund innan vi åker ner på stan. Ska till babyproffsen och kolla på en ståbräda så hon slipper gå jämt.
I morse badade mina små hjärtan tillsammans. Så roligt dom har. Det var meningen att bara Ida skulle bada men hon ville så gärna att Noah skulle vara med. Hon blev så besviken när jag sa att Noah inte skulle bada. Men så tänkte jag varför inte.. Det dumma är ju att Noah vill resa sig i badkaret. Det är halt och han bara halkar omkring där i karet :)...

Nee nu ska jag sätta mig på golvet och leka lite med Oa...

image91

Ida i badet!

image92

Noah i badet!

         

Hur kan det göra ont att älska någon så mycket?!

Kommentarer
Postat av: mamma

vilka godingar

2008-03-05 @ 16:23:22
Postat av: Mela

så söta :D

2008-03-05 @ 18:47:05
URL: http://melano.webblogg.se
Postat av: Anna

Vad söta dom är!!

2008-03-05 @ 21:42:26
URL: http://tildafreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0