28 grader varmt...

Sitter här i lugn och ro med en krypande och klåfingrig kille (lugn och ro???) Sitter iallafall på våran inglasade altan funderar lite på vad man ska göra här. Den skulle behöva målas men vet inte om vi hinner det i år. Har en del annat att göra.
I morgon är stjärnfoto i falun. Måste försöka hinna dit. Vi ska ju till svedensgård också... Sen har vi en hel del annat att göra i morgon. Men det är sista dagen i morgon så jag vill ju dit. Synd bara att Noah har blåmärken som vanligt. Han ramlar ständigt och slår sig.
Nej jag har väl inte så mycket mer att komma med.
Mitt liv är inte så intressant :)!



Lite kort... Sofie du trodde väl inte att jag glömt det där kortet! Kanske blir det din studentskylt :)...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack! Och tack för att du påminde mig om stjärnfoto, måste också dit ju! Kommer sakna dig imorrn, men det kommer ju fler ggr :-)

2008-05-08 @ 13:10:41
URL: http://www.zandrisens.blogg.se
Postat av: Marlene

Hej

Är det inte lite "charmigt" med hans blåmärken åxå ;-) Då kommer ni ju alltid att på minnas om hur han var som barn , när ni ser det fotografiet. Det kommer säkert fler tillfällen att ta kort utan blåmärken längre fram.

Jag har förresten försökt mig på att blogga lite. Kika gärna in om du vill. Tänkte att det kan vara kul för vänner och bekanta när vi flyttar att se och läsa om vårat "nya" liv.

Ha de´

2008-05-08 @ 14:44:50
URL: http://www.marcol.blogg.se
Postat av: mela

vad fin jacka ida har, var är den ifrån?:)

2008-05-08 @ 18:34:51
Postat av: sofie

Fyyyy så elakt!

2008-05-08 @ 19:53:35
Postat av: mela

verkligen! måste kolla in den, engla är i stort behov av en vår/sommarjacka :)

2008-05-08 @ 21:05:48
Postat av: mamma

vems liv är intressant egentligen?

2008-05-08 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0