Ida och Noah mammas allt....

Idag har vi varit tll IKEA en snabbis. Köpte golv till övervåningen så Idas rum blir klart. Det blir vitt golv på hela övervåningen. Kommer nog bli jättebra! Idas tapet kom idag också. Älskar den.
Noah min "bebis" tar nya steg varje dag. Han traskar på men han tycker fortfarnade att det är lättare att krypa :). Så söt när han stapplar fram.
Jesper är ute i garaget och målar våra utemöbler. Dom var så slitna så vi testar vitt! Billigare så än att köpa nya ;).
Linda, Elin och Isabelle var här tidigare idag. Det var trevligt med lite besök. Nu ska jag planera kök :D... Tänka smart hmm... Blir nog luckorna ståt igen. Jesper gillar dom mest. Så vi är ganska översens.

Satt och kollade på kort idag. På kort då Noah var nyfödd. Kan inte fatta att han varit så där liten han blir ju ett år om drygt 2 månader. Jag har ingen bebis längre. Mina barn är stora nu. Eller storaför mig iallafall. Ida har blivit så himla duktig och förståndig. Fantasi när det gäller lekar osv. Mina barn är Underbara!!


Kommentarer
Postat av: jenny

hoppas du haft en underbar dag :)

2008-05-05 @ 21:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0