Blöjfri

Mina dagar är för korta jag hinner inte med mitt liv nämligen. Inte ska man väl behöva gå upp 4 på morgonen för att hinna? Idag ska jag träffa min handledare. Har en fältuppgift vi ska gå igenom. Ska bli spännande och se vem hon är. Ser framemot min vfu. Ska bli roligt att se någonting annat än äldrevården. Iallafall som undersköterska.

Ida är så duktig. Hon har så gott som slutat med sin blöja nu. Hon har den på natten än så länge. Tar en sak i taget. Påminner man henne om att gå på pottan säger hon JAG VEEET SLUTA TJATA :). Hon har så rätt hon vet faktiskt.

Håller på att plugga nu. Det är väldigt svårt. Men jag gör mitt bästa. Läser i böckerna som är så gott som omöjliga att förstå sig på. Men jag antecknar och skriver det på mitt sätt.

Nu ska jag förbereda mig inför mitt möte med B!

Ha en trevlig dag i ett grått och regnigt sverige!!

Kommentarer
Postat av: mela

duktig ida :)

2008-11-18 @ 12:51:44
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0