En sjuk prinsessa...

Jobbig helg vi haft här hemma. Ida har varit sjuk hela helgen. Nu i kväll så har hon så ont i huvudet. Hon vill ha mörkt och orkar inte hålla sina ögon öppna. Hon ser verkligen jättesjuk ut. Det är jättejobbig att se sin dotter så sjuk. Hon kräktes nu i kväll för att hon har så ont. Jag ringde sjukvårdsrådgivningen men man ska avvakta som vanligt. Undra varför man ens ringer man ska bara åka in. Vi får åka till vc i morgon. Någonting är fel hon har haft feber i 3 dygn nu idag låg den som mest på 40.7. Det känns inte bra. Nå ja!!

Jag känner henne bäst som hennes mamma. Tjejen mår inte bra. Min lilla prinsessa!!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det finns ju något som heter barn migrän ta reda på lite om det, eftersom vi har onte i huvudet så gott som hela familjen så varför inte

2008-11-17 @ 10:16:58
Postat av: Helena

Tyvärr fungerar ju vården så att barn, mammor och kvinnor i övrigt och pensionärer lyssnas det inte på. Stå på dig! Känner du att något är fel så är något fel. Jag fick tjata en hel timme förut för en remiss jag behövde. Och då satt jag och sa jag vill ha den jag vill ha den jag vill ha den jag vill ha den jag skiter i om jag får vänta ett helt år GE MIG REMISSEN bara.

2008-11-17 @ 15:16:27
Postat av: mela

Hur är de med idis idag?

2008-11-18 @ 08:10:19
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Linda

Stackars Idisen, hoppas hon är bättre nu!!

2008-11-19 @ 10:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0