Me...

Heter: Anna VICTORIA Mosell
Ålder: 26 år
Gör: Pluggar till socionom (hoppas jag)
Är: Undersköterska, trött och fullproppad av fakta
Älskar: Mina barn och familjen
Hatar: Disktrasor, tråkiga föreläsningar, huvudvärk
Känner: Mig glad över det jag har
Önskar: Mer pengar och att jag fick vara liiite piggare
Måste: Skaffa mig självdiciplin

_______________________________________________________________________

Nu SKA Ida bli blöjfri nu är vi trötta på hennes böjor. Hon är så stor och förståndig i allt annat men blöjan är hennes trygghet. Visst vi har varit väldigt bekväma när det gäller blöjorna. Men det blir faktiskt dyrt hon behöver ju inte igentligen.

Annar så mår jag inte toppen. Har ont i huvudet och vill bara sova. Hoppade föreläsningen idag. Natten var hemsk. Fattar inte varför jag måste må så här. Känner mig stressad tror jag. Det är väligt mycket runt omkring nu. Men det går över hoppas jag. Kan inte missa så här mkt i skolan ju. Försöker läsa hemma iallafall.

Noah har iallafall börjat prata lite smått nu. Han lär sig ord väldigt snabbt. Hans största intresse just nu är att gå till sopskåpet och kasta saker. Han tar sin blöja och frågar kas?=kasta. Sen kommer han stolt som en tupp och klappar händerna. Han har dessutom börjat klättra ut spjälsängen. Man ligger uppe i sängen och hör små tassande steg här nere. Nu måste han ju flytta till växasängen. Bättre han kliver ur den än en hög spjälsäng. Liten blir stor. Jobbigt det blir och plocka bort spjälsängen då :/!
Men som sagt talet kommer sakta men säkert! Skönt när han kan göra sig lite mer förstådd.

Igår kväll fick Madde och Andy äntligen sin lilla bebis. En liten pojke blev det! Grattis till dom. Längtar tills jag får se den lilla sötnosen. Såg en bild igår han var liten och bara 20 min på den bilden. Liten skrot!!!!

Ska försöka lägga ut lite kort sen har blivit dålig på det visst??


Kommentarer
Postat av: mela

ah, det har du ;)

2008-11-12 @ 10:23:22
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0