Fest...

Igår var jag faktiskt ut. Ja visst helt otroligt faktiskt. Var hem till Linda en tjej i min klass. Dit kom flera från klassen våran  studiegrupp. Vi skulle till harrys men där spelade nå band så det skulle bli så väldigt dyrt. Slutade med att vi hamnade på etage :( har val haft roligare. Kände mig enormt gammal där. Kom nån kille i 18 årsåldern och börja fråga massor. Tills jag kom fram att jag hade hus sambo och två barn då gick han. Jag var inte intressant nå mer haha. Nej hoppas vi kan gå på harrrys nästa gång. Men med gott sällskap så hade jag en helt underbar kväll... Länge sedan jag hade så roligt!
I morse blev det ingen sovmorgon. Jesper började jobba kl 8.30. Men jag har faktiskt varit ganska pigg idag. Nu börjar jag dock bli lite seg. Ingenting på tv heller. Gillar inte stjärnor på is...

   

Det var lite kort från gårdagen...









Mina älsklingar, finns inget finare än er!!
(Vet inte riktigt hur Noah ser ut vid munnen?!)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hab har nog fått badskum i mun.

2008-11-22 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0