Alltid är det nåt FEEEL...

Suck.. Jag har fått såna eksem. Det kliar så förbaskat i överallt.. Jag ser helt förstörd ut runt ögonen och på armarna. Där är det bärst. VARFÖR det gör ooont! DESSUTOM har jag blåsor i hela munnen har haft det länge nu. Mmm jag bara älskar hösten och allt den har å bjuda på. Toppen verkligen. Ska åka till apoteket när jag hämtat barnen. Så här kan jag inte se ut. Jaja nog om tycka synd om mig dag :)...

Jag ska gå nu... Har viktigare saker att göra. Som att ducha och plugga. 

Kommentarer
Postat av: mela

har du fått höstblåsor? får se om vi klarar oss undan det, såg en lapp om det på englas dagis. att det går höstblåsor och scharlakansfeber :/ Krya på dig!

2008-10-16 @ 15:48:19
Postat av: mamma

kanske det är samma blåsor som Tarja har, hon får penicillin för det

2008-10-16 @ 17:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0