Plötsligt sjuk...

Sitter här och har riktig ångest för att tentan är så homla svår och jag kommer ingenstans. Det känns väldigt frustrerande. Den engelska texten vi ska ha läst för att kunna svara på frågorna till tentan är skitsvåra. Det här blir inte bra. Usch å fy! Nej nu ska jag vara positiv jag vill ju det här och det är riktigt riktigt roligt. Jag tänker på saker helt annat nu för tiden.
Nog om det där..
Fast jag har inte så mycket nytt heller. Igår var vi till min mormor och morfar. Hälsade på hela dagen vi fick både mat och fika. Vi levde gott :). På kvällen mådde jag så himla dåligt. Jag fick hemsk huvudvärk den hade jag haft hela dagen men på kvällen blev det värre. Jag gick¨och la mig runt 20.00 och vid 22 vaknade jag och mådde så illa. Jag var till och med tvungen att gå upp och kräkas. Blev så matt och slut. Somnade som en stock. I morse var jag fortfarande trött men jag kände mig väl lite piggare. Vet inte alls vad det där kan ha varit.
I dag har vi tagit det lungt och skönt. Var till kupolen en snabbis. Köpte en kappa till Ida på cubus sen åkete vi hem för att kratta löv. Roligt värre! När vi kom in flyttade vi ner Noah till sitt rum så nu sover han där. Han är så himla orolig på nätterna. Kanske det blir bättre nu när han sover själv. Hade tänkt vänta tills vi renoverat hans rum men vi lider ju allihopa. Liten blir stor!!
Blir nog en tidig kväll i kväll. Jag känner mig seg och i morgon är det dags för föreläsning igen. Dessutom är det hela veckan i skolan. Mån-fre!

Tråkig blogg men så ser det ut i min vardag ;)! Blir inte roligare än så här....

Kraam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0