En massa nya ord igen..

Idag började andra delkursen i sociologi 1. Det är intressantare men vi har en lärare som, ja jag vet inte vad. Hans mun går i ett samtidigt som han skriver på tavlan. Man skriver så pennan glöder men hinner inte lyssna nå på vad han säger. Ja han gör det inte lätt för mig som är så ovan. Får väl försöka förstå mig på boken. Inte heller den var lättläst. Har iallafall gjort första frågan på seminarieuppgiften. Känner att jag måste börja om jag ska hinna. Det är så mycket mer nu. Men jag tycker det är jätteroligt att plugga och tänka. MEN jag är livrädd för att missförstå. Man vill ju lämna ifrån sig ettbra arbete som man känner sig nöjd med. Har precis skrivit om stereotypier och attribution och attributionsfel... Mmm tror jag har lite hum iallfall :).






Tänkte lägga in lite bilder från våran skogsdag. Och nåt annat kort också. Sitter vid min gamla dator så nu har jag lite kort!
 

Träffade på den här läskiga typen i skogen... Ni skulle bara veta hur fort jag kan springa haha!

 
Ida & Noah


Barnens favorit i skogen FIKA!!!
Skit i svampen för tusan!


Köket och Ida som äter pizza vi gjort!                     





Kommentarer
Postat av: Elin

va roligt med lite kort! och va duktig du är som pluggar hela tiden och inte skjuter allt framför dig som jag har förmågan att göra...ska blir bättre på det tror jag visst! :)

2008-09-30 @ 00:08:22
Postat av: mela

duktiga du!



Vilken läskig orm, och du är så modig så du stannar och fotar. haha.

2008-09-30 @ 09:02:31
Postat av: Victoria

Hehe inte tror du väl att jag tog kortet... Jesper som gillar såna djur var ju tvungen att gå fram då ormen låg kvar.Det är han som tog kort :). Jag var därifrån illa kvickt!

2008-09-30 @ 10:51:57
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: mela

haha, på så vis :D

2008-09-30 @ 10:54:04
Postat av: lin

tänkte precis som mela!! Jag själv hade aldrig stannat kvar, och absolut inte kommit på tanken att ta kort på eländet!!

Duktiga du som pluggar!! Själv har jag lämnat barnen på dagis och sitter nu HÄR istället för att göra nåt vettigt!

Och som vanligt otoligt fina kort!!!

2008-09-30 @ 10:57:32
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: lin

då tycker vi lika om ormar då!! =8

Vila?? nehej du har en låååång lista = )

Har ev ett STORT jobb på g, men vet inte om det är värt att panta huset för! Eller snarare om jag och A. törs det!

Nu ska jag ge mej iväg på min underbara?? cykeltur!

Kraaam

2008-09-30 @ 12:46:26
URL: http://ohrnnastet.blogg.se/
Postat av: Linda

Va duktig du är som pluggar så mycket och har två barn. jag tycker knappt jag hinner med nånting!! Hoppas iallafall vi ses snart, kommer ju på söndag ;)

2008-10-02 @ 12:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0