Ingen tid att blogga!!

Sorry att jag är så seg att skriva blogg. Men jag har inte riktigt tid. Man är i skolan sen ska man hem och vara mamma också. När barnen väl gåttt och lagt sig så ska man plugga fast det känns som man har flera ton grus i ögonen. Borde sätta mig och läsa det sociala landskapet nu men men.

Igår var jag iallafall på stan med Linda. Sen åkte jag, Jesper och barnen till Jespers pappa för att kolla på valparna. Så himla söta. Bara 2 veckor var dom.

Inskolningen för Noah går bra. Jag var med två dagar förra veckan och han har superroligt. Den här veckan ska han vara där själv ja, Ida är ju där men utan oss. Men det är inga problem det där. Så himla skönt!!

På fredag blir det cirkus för oss. Cirkus Wiktoria kommer hit till hosjö/korsnäs på fredag så vi ska överraska Ida med det :)! Ska bli roligt...

Nej nu sk ajag läsa innan jag går och lägger mig!!

Ha det gott!!

Ska försöka skärpa mig att blogga lite mer :)!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte stressa med bloggen, du har ju fullt upp för tusan ;-) Kul att höra att du trivs i plugget, håller tummarna för att ni får superroligt på cirkusen! Kram!

2008-09-12 @ 08:28:32
URL: http://zandrisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0