Plugg plugg å meeraaa plugg!!

Usch sitter här med min seminarium uppgift. Den ska in skriftligt på fredag. Började igår med den men är inte klar på långa vägar. Det är ju så svårt att förstå. Tänk att 5 frågor kan ta sån tid. Sen ska det skrivas på datorn också. Vad har jag gett mig in på?!
Frågan vad innebär den sociala konstruktionen av verkligenheten? får mig att vilja spy. Det står i min bok på svenska men det är en konstig svenska det står på! Men nu ska jag fortsätta. Jag måste ju fixa detta...

Kommentarer
Postat av: mamma

Absolut du fixar detta. Det här är det första steget när du komit över den så går det bättre och bättre. Men det är tufft,

2008-09-04 @ 09:27:36
Postat av: Elin

klart du fixar det! helt plötsligt kommer svaren till en, och då har man suttit och frustrerat sig över det i flera timmar! ge inte upp :)

2008-09-04 @ 10:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0