Vart är min ork?!

Böckerna ligger i en hög på bordet. Dammråttorna yr in i hörnen och köket ska vi inte tala om. Fy hur det ser ut här hemma. Jag borde plugga, städa och roa barnen. Hur ska man hinna allt. Dessutom är jag sjukt trött. Orken finns bara inte.
Var på sista föreläsningen inför tentan igår. Den hade jag kunna varit utan. Ingen förstod vad han ville ha sagt. Slutade dessutom 2 timmar tidigare. Stackars dom som åker långt. Har nån i klassen som pendlar 14 mil med bil. Jesper jobbar just nu och barnen vilar. Noah sov när jag hämtade honom hos Liselotte och la sig när vi kom hem igen. Nu har han sovit ytteligare i snart 3 timmar. Ska nog gå upp och väcka honom och Ida!
Nej fy idag är det en riktig blädag!

Kommentarer
Postat av: mela

en uppiggande kram på BLÄ dagen

2008-09-24 @ 17:55:06
Postat av: mamma

Precis så trött var jag under mina första kurser. Men det blir bättre när man får in lite rutin och vana i arbetet. :)

2008-09-24 @ 22:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0