Motgångar...

Ibland blir det inte som man tänkt sig. Jag trodde mitt arbete för redovisningen var klar. Ska träffa A och L i morgon och gå igenom arbetet. Men idag fick vi veta att vi miss uppfattat och fick börja om. Men jag tror och hoppas det ska bli bra iallfall. Vi gör alla så gott vi kan.
Just nu känns mycket väldigt jobbigt. Får ta det lungt så ska det nog fixa sig. Man har ju motgångar i livet och dom är till för att klaras! Med lite uppmuntran så ska nog det gå bra också!

Vet ni vad jag fick en ny vagn idag. Vi har ju planerat en ny vagn men nu var det ett toppen erbjudande på en brio sitty på babyproffsen. Vi slog till efter en amssa velande hit och dit. Men nu ska jag sälja mina gamla vagnar. Jag är så nöjd! Noah också hihi!!

SKa snart gå och sova. det börjar bli dags. Har lite att göra imorgon.



Psykologin får mig att tveka....

Kommentarer
Postat av: mela

men åååh, typiskt när sådant händer! :/



Vad blev dte för vagn? Vill också ha en ny vagn :D

2009-04-21 @ 08:35:45
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0