En mysig påsk på havet

Nu har vi kommit hem från våran lilla resa. Det var helt underbart. En massa tid med familjen även om min lilla son har lite för mycket energi ibland. Han är överallt och springer. Men han är min älskling och han har energi och det är ju bra. Man ska ju vara sån vid 1½ år. Men resan var bra som sagt. Vu har ätit otroligt gott både middagar och frukost och allt vad det har varit. En del godis blev det också :). Ida har dansat på dansgolvet sent på kvällen, blev en riktig kändis där på båten. Alla visste vad hon hette och vad vi hette (!). Hon är inte så blyg om man säger så. Svårt att skriva allt vi gjort. Men jag lägger upp någon bild, en bild säger ju mer än 1000 ord sägs det ju.

Sen har jag fått jobb inför sommaren också. Är så skönt att veta att man har ett jobb. Ska jobba på ett boende för personer med Aspergers. Ska bli väldigt intressant. Är så glad att jag fick jobb någon annanstans än på min tjänst. Vill se någonting annat än äldrevård nu. Tar min chans nu när jag har möjlighet. Dessutom kan detta ge mig mycket i min utbildning. Så jag är jättenöjd. Sommaren är räddad :).



Bilder från Tallinn resan! Vissa vackrare än andra ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt ni verkar haft det! Och grattis till jobbet!

2009-04-15 @ 13:16:52
URL: http://zandrisens.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack =)

2009-04-15 @ 20:48:18
URL: http://viccis.blogg.se/
Postat av: lin

hej vännen! Fina bilder som vanligt!! Ni verkar ha haft en toppenresa, sov ni på hotell i Tallin eller åkte ni med vändande båt? Min familj var ju till tallin men sov på hotell så de åkte hem med båten på lördagen tror jag, bussen till borlänge gick iaf hem på söndagen. jaja

Förresten stort grattis till jobbet!!

psssst. (viskar) jag har också sökt utbildning nu schhh verkar så svårt att komma in!

kram kram

2009-04-15 @ 23:12:42
Postat av: Victoria

Lin; Vi åkte med vändande båt så det blev två nätter på båten. Våran buss gick hem på måndagen. Det var hur bra som helst men lite kallt i tallin men man kan inte kräva allt :). Vad har du sökt?? :)

Kraam

2009-04-16 @ 08:24:40
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0