ullared

söndag kväll och jag känner mig väldigt sliten idag. Hela dagen har varit lugn och skön. Barnen kom hem på eftermiddagen efter en helg i avesta. Vi har nämligen varit i ullared och shoppat :) det blev några kassar vi kom ut med men jag minns knappt vad vi har handlat. Det är ju nästan skrämmande. MEn det var roligt att få handla lite och barnfria var vi också. Gå där med en 4 och 2 åring känns inte så roligt.

Imorgon ska jag iväg på ett litet möte. Får se vad som händer. Men det blir nog bra det där :)...

Snart kommer Zandra så jag kan köpa lite ljus utav henne :).

Kommentarer
Postat av: maja

Vad du handlar och handlar, får du aldrig nog :)

2009-08-30 @ 21:59:24
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0