Idag har vi träffat tomten...

Idag har varit en bra dag!!

Började med att gå upp kl 6 och var dessutom FÖRST uppe. Det är näst intill sensation.

Ida och Noah hade luciauppvisning, så söta små tomtar och lucior...

   

Sen åkte vi till tomteland. Blev bjudna på både buss och inträde. Var lite skeptisk till den på morgonen när jag vaknade och det duggregnade. Packade väskan full me varma kläder och ombyte. MEn när vi närmar oss mora och tomteland började det SNÖA... Ja helt otroligt. det var till och med snö på marken. Gjorde dagen helt underbar. Snö och kallt!
Jag och mina barn har haft det så bra. Dom har varit så snälla. Stolt Mamma!!
Vi har träffat troll, isprinsessor, tomtar, tomtenissar och en massa andra figurer från sagornas värld!


     
  

Det var våran dag på "nordpolen" Ida är övertygad om att vi har varit där och inte i Mora :).. Tomten bor ju där..

















Hemlisen....
Sen ska jag ju bli moster också.. I sommar så ska min lillasyster Elin bli mamma :).. SÅ rooligt!


Kommentarer
Postat av: Elin

va roligt med lite kort på barnen! kul att ni hade en bra dag :)

2009-12-11 @ 22:38:06
Postat av: maja

härliga kort, kul att det blev snö i "nordpolen"

2009-12-11 @ 23:03:25
URL: http://maja-mittlillajag.blogspot.com
Postat av: maddde

2009-12-12 @ 15:01:29
Postat av: madde

Vad fina bilder!!! Men det är klart vi var i nordpolen vickan!

2009-12-12 @ 15:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0