Magsjuka och ett nytt litet liv....

trodde knappt att det var sant, eller jag ville nog inte tro det var sant. Noah började kräkas igår kväll. Jag och Jesper försökte komma fram till en annan orsak än magsjuka MEN sen började han spy igen. Vi fick inse fakta det var magsjukan som kom på besök IGEN!! Men han har varit så pigg imellan kräkningarna. Idag har han ätit och lekt som vanligt. Lite tröttare nu på kvällen. Men det kan man förstå. Nu får vi hålla tummar och tår att vi andra klarar sig.

Grattis Caroline, Andreas och storasyster Cassi till lillasyster ELVIRA!!
Två veckor tidigare kom min kusins dotter. Såå roligt! Längtar tills jag får se henne!

Kommentarer
Postat av: mamma

Jaha, det blev Elvira.

Har ni klarat er från magsjuka?

2009-02-20 @ 22:09:57
Postat av: Victoria

ja Elin sa det :). Ja det har vi så här långt. Noah verkar må tipp topp nu iallfall :)

2009-02-20 @ 22:25:48
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0