Plötslig tillökning i familjen...

Mitt i denna magsjuka tillvaro så händer någonting oväntat... Ja visst! I morse när jag höll på att göra mig i ordning för att åka till skolan så tycker jag att det låter lite konstigt i marsvinens bur. Så tänker jag oj vad det "nya" marsvinet tvättar sig. När jag tittar in en stund senare upptäcker jag ätt där ligger en liten bebis. Marsvinet har ju precis fött barn. Ja visst vi måste ha fått en dräktig hona med oss hem. Men bebisen är såå söt. Vi vet inte om det är en hona eller hane än vi ska kolla det i kväll. Är det en hona får hon nog bo kvar. Men skulle det vara en hane måste han ju flytta. Lite tråkigt faktiskt. KAnske kan försöka få en bild på bebisen i kväll. Ida är iallfall väldigt glad :)!

Nu ska jag vila Iite. Ida höll oss vakna hela natten med att skrika att hon var minsann inte trött. Klockan 6 satt hon uppe och tittade på tv. När jag var i skolan somnade hon på soffan och nu sover båda barnen och Jesper ;). Kanske ska passa på att stänga ögonen ett slag. Nu är det nog färdig kräkts här hemma. Hoppas jag iallafall!!

Kommentarer
Postat av: MELA

men mysigt!!! :) jag vill ha bild ;)

2009-02-23 @ 13:47:33
URL: http://melano.webblogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till det lila svinet =)

2009-02-23 @ 14:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0