Strutsboll...

Här hemma är det väl inte helt 100 tror jag. Magarna krånglar på båda barnen. Men dom är ju pigga och så. Fast nu ligger båda och tar det lungt i sina sängar. Vill ju att dom ska bli friska. Ida ska åka till Avesta på tisdag och på onsdagen blir det en tågutflykt med mormor. Då ska hon vara pigg.

Innan barnen gick å vila så lekte dom med en "struts"boll det ni haha. Ida låter så rolig när hon säger det.
- Noah ta strutsbollen *fniss*
Sen lika när hon ska göra kullerbytta så säger hon hallonbytta utav någon konstig anledning. Men jag får ju roligt iallfall. Min lilla prinsessa.

Nej jag ska kanske ska lägga omkull mig ett slag på soffan jag också. Natten var så konstig. Ida var orolig och då blev Noah det också. Jesper jobbar ju så det blev jag som fick springa upp hela tiden.

Nu vila, sen mamma, sen plugga lite socialt arbete!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0