Helloo

Jaha kan det vara dags för en blogg nu kanske? Jag har faktiskt inte haft tid och sen har jag ganska mycket i skolan som jag prioriterar. Tycker det är roligt i skolan nu iallafall. Hänger med något så där även om det är svårt. Men det är ju faktiskt det här jag ska jobba med i framtiden, socialt arbete. Snart är det dags för vfu också. Ska bli roligt att komma ut lite i verkligheten. Ska gå tillsammans med en biståndsbedömmare. Hon ska vara min handledare under min utb. Hon verkar jättebra att ha och göra med. tror detta kommer bli toppen.

Barnen är lite krassliga hela tiden. Snor, hostiga och feber. Men det är väl så det är med småbarn. Tråkigt när skolan blir drabbad bara. Sen har jag själv inte mått tipp topp. Men det lämnar vi.

Tänkte faktiskt bjuda er på lite kort. Nu har jag äntligen orkat lägga in bilderna på datorn. Det tog sin tid.




    En magsjuk Ida och Noah

Ja det var lite bilder iallafall... Var så segt att lägga in!



Kommentarer
Postat av: elin

va roligt med lite bilder och blogg! hoppas dom är friska på fredag iaf när vi ska åka och bada! :)

2009-02-11 @ 20:44:26
Postat av: Linda

Va roligt att få någonting att läsa ;) Man måste ju hå¨lla lite koll på er när vi ses så sällan! Söta kort, du är så duktig på att ta bilder!!

2009-02-12 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0