Alltid någon som ser dig...

Sitter här med myskläder och fryser. Jag brukar ju aldrig frysa. Men nu är vi inne på ännu en dag med väldigt många minusgrader. Går man ut fryser nästan ögonlocken ihop. Riktigt obehagligt. Men det är ju tur jag har mina skolböcker så ajg vet vad jag har att göra ;). Har suttit med dom hela dagen idag. Förutom min paus vid spisen och en dusch.

Jag har funderat på en sak som någon sa till mig för massvis med år sedan eller kóm jag läste det. "det är alltid någon som ser dig, så passa dig för vad du gör" det där följer mig i livet och vart jag än är. Hängde tvätt här om dagen nere i våran källare. Där finns inga fönster eller nåt sånt så ingen kan se mig. Men vem såg mig då eftersom det ALLTID är någn som ser dig? Usch jag kan inte släppa det. Dumma den som sa det till mig. Nog om det. Är ju ganska ovesäntligt men jag tänker ju på det :).

Glömde ju skriva vad Ida gjorde igår. Jag brukar på ligga och dra mig på morgonen innan Noah vaknar. Ida vaknar mycket tidigare. Så hon satt här nere och kollade på barnkanalen. Efter en stund så får jag ett sms utav mamma där det står. "jag pratar med ida i telefon". Hmm tänkte jag och gick ner. Jodå mycket riktigt där sitter min 3 åring och pratar med mormor som hon själv har ringt upp. Hon måste ha kommit åt återupprigning eller nåt. Lite komiskt :).

Nu sk jag fortsätta plugga innan jag ska krypa upp i soffan med Jesper och kolla på en film. Chips och dip ska vi ha också. Mysigt!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tänk vad de små liven kan. Hon sa även att -vi kommer till er sen. men ni har ju ingen bil, sa jag jo det har vi. sa Ida. Men den har ju pappa till jobbet och mamma kan inte köra bil. -Jo, det kan hon visst sa Ida. Livet är inte alltid så enkelt som barnen vill :)

2009-01-05 @ 19:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0