Bvc-besök

Det har varit en lång dag idag. först var jag i skolan för att lära mig en massa saker på O. Det var väl intressdant man jag var så trött idag så jag hade svårt att koncentrera mig. Undertiden började det snöa helt sjukt mycket. Det blåste massor. Det värsta var väl att man var tvungen att gå ut i det också. Det var inte allt för skönt förstår ni. Hem en svång sen var det vidare till bvc. Dags för 1½ årskontroll för lilltrollet. Han vägde ca 11½ kilo och var 79 lång stoooor kille. Spruta fick han också, det gick superbra han sa inte ett ljud bara tittade lite besviket på bvc sköterskan :). Läkaren skulle även skicka en remiss till barn på lasarettet, noah ska utredas för astma :(. Det var inte roligt alls. Men det är väl bra att de gör något åt det iallfall. Han har varit hos massor med läkare men ingen har gjort något.

Sen var jag och Madde ute och gick. Det blev ett riktigt träningspass med vagnarna i den moddiga snön. Det gillar vi. Fortsatte med att skotta gården när jag kom hem. Sen var jag helt slut. Spagetti i armar och ben. Jag har ju inte den bästa kondisen haha.

Nej nu ska jag sova. I morgon blir det plugg och en sväng till stan med Madde. Ska bli trevligt!!!

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0