En helg i Avesta!

Jaha söndag igen då. Nu ska jag ta det lungt i kväll när barnen lagt sig. Just nu är det bolibompa som gäller här hos oss. Vi har haft en bra helg i avesta. Åkte dit igår för att min syster fyllde 24.

Natten till idag så kräktes Ida. Åh, så jobbigt det var inte dåligt. Hon har varit lite slö idag. Magen har väl inte varit på topp. Blev väl lite mycket av det goda igår eller om det var magsjuka det vet vi inte. Får väl se om det är någon mer som blir sjuk. Men barnen har klippt sig idag iallfall. Så nu är de ena riktiga snyggingar :). Noah blev det en stor förändring på. Han ser äldre ut nu. Ida har blivit av med en massa slitet hår. Så skönt!

Själv har jag ont i ryggen.. Sjukdomar hit å dit! Är så fruktansvärt less så ni anar inte. Har väl aldrig varit så sugen på nötter som jag varit i helgen :). Nee det är inte roligt.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker så synd om dig, att du inte får äta nötter.. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan pistage nötter, mums...Ja men det är självklart att du får följa med! Blir väl runt fem kanske men jag hör av mig imorgon! kram

2009-01-25 @ 22:27:44
URL: http://maddiepaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0