Evighetssjukan

En dag till med magsjuka. Nu har Ida kräkts i 4 dagar. Hon är ju helt slut och matt. Så fort hon får någonting i sig spyr hon ingenting får hon behålla. Hon Har drabbats hårt. Spelar ingen roll om det är en tesked vi pratar om. Hon tjatar hela tiden om att hon är törstig. Det är så jobbigt att behöva neka henne ett glas vatten. Maktlös känner jag mig. Nu har även Noah börjat matvägra. Inte välling eller nyponsoppa. Magen är dålig! Åhh, nu får det bli ett slut på detta. Vad är det för hemsk och långdragen magsjuka. Än så länge har jag och Jesper klarat oss. Ja till och med Jesper ;). Men jag säger ingenting än.

Åhh, va less och ensam jag känner mig. Inget kul kan man göra. Bara sitta här och ta hand om sina älskade sjuklingar. Önskar över allt annat att mina skitungar blir friska snart. Vill så gärna åka till Nås i helgen ju...


Kommentarer
Postat av: mamma

prova och ge henne en isbit att suga på, då kommer vätskan inte så snabbt i magen men släcker törsten

2009-01-28 @ 16:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0