Hej igen...

Idag blir det en massa uppdatering. Inte likt mig va? Men nu är det så att jag har inte haft så mycket för mig idag. Torkat spyor och bytt många blöjor har väl varit huvud sysselsättningen idag. Nu sover båda barnen och det har varit lungt enda sedan de slumra in. Var upp till Ida nyss för att titta till henne. Hon sa att hon mådde bra. Men den rosa hinken står där nedanför hennes säng utifall. När jag var där uppe i hennes rum så sa hon att "sofie-monstret var hos henne och hon är hemsk. Hmm undra vad det är för monster. Sofie är ju hennes moster. Haha!!

Läste nyss mammas blogg och hon hade bilder på barnens frisörbesök i helgen. Snodde bilderna och lägger ut dom på min blogg också :)



Kommentarer
Postat av: elin

hahahahaha! sofie är ett monster!! hahaha

2009-01-27 @ 22:35:36
URL: http://www.detarbaraelin.blogspot.com
Postat av: Helena

Hoppas barnen blir friska snabbt.

Avslagen Coca Cola eller avslagen Sockerdricka så de får i sig socker och mineraler... tips

2009-01-28 @ 06:43:14
Postat av: Linda

Stackars er, hoppas ni blir friska snart! Magsjuka är verkligen inte roligt =(

2009-01-28 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0