Känslor

Vet ni just nu känner jag inte föra tt plugga mer. Det känns alldelens för kämpigt . Motgångar i massor. Nu har jag haft två kurser på rad som varit svåra. Det får mig att tvivla på mig själv. Ska jag fixa ytteligare 6 terminer. Kommer det verkligen att gå? Måste nog träna upp mitt självförtroende lite. Vill verkligen inte att dessa motgångar ska få mig att ge upp och återgå till mitt jobb inom demensvård. Fy för att vara svag!!!!! Blää...

Tur jag har underbara vänner och familj. Det är jag glad för :)...

Kommentarer
Postat av: Elin

kämpa på, kämpa på, kämpa på!!!

2009-01-07 @ 10:36:09
Postat av: Anna

Håller med Elin, kämpa på! Jag vet att det kan kännas hopplöst och onödigt kämpigt med pluggande ibland, men känslan när man klarat något man inte förväntat sig eller plötsligt förstår något som känts helt obegripligt tidigare är jätteskön. Har varit nära att ge upp några gånger jag också, men kommit på bättre tankar till slut som tur är. Du får försöka tänka på att det leder till något bra i framtiden när det känns som jobbigast (även om det känns långt bort just då).

2009-01-07 @ 11:25:14
URL: http://misstiili.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0