Vill att det ska bli roligt att plugga igen!

Lite blogg "torka" hos mig just nu. Har ingen lust dessutom har jag inte varit på topp om man säger så. Men nu har jag faktiskt lite bilder som ajg tänkte lägga ut. Har inte så mycket att skriva mer än att jag längtar till nästa vecka då den här värdelösa kursen sociologisk analys är över. Hoppas nästa blir roligare. Hoppas jag inte har sån huvudvärk i morgon när jag ska till skolan på workShop. Det visar sig!

  


Får bli bilder från dagen på skridskor i morgon... Bloggen strular. Kortet hamnade högst upp i vänstra hörnet. Mysko!!

Men se så fint Ida skrivit sitt namn :). Sen en bild på min underbara son, och Ida som spelar WiiFit...

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att bli roligare när vi går mot ljusare tider. Vad Ida är duktig.

2009-01-13 @ 07:36:19
Postat av: Anonym

va duktig Ida e som kan skriva sitt egna namn

2009-01-13 @ 07:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0